Hjälpcenter

Välj en kategori

    Mitt konto

    Du behöver registrera dig hos oss innan du beställer från Babor. Så länge du har en mejladress, kan du gå till vår 'registrera dig' sida för att shoppa dina skönhetsfavoriter.

    Vi vill inte att du ska missa våra exklusiva erbjudanden, så du kan välja att motta vårat nyhetsbrev när du registrerar dig. Om du redan är registrerad hos oss men ännu inte mottar dessa mejl, kan du logga in på ditt konto och ändra 'Mejl preferenser'.

    Det är enkelt att göra ändringar på ditt konto, vare sig det är din betalningsinformation, lösenord eller adress. Logga in på ditt konto så kommer du se alla alternativ under 'Kontoinställningar'.

    Vi kan försäkra dig om att shoppa hos Babor är säkert. Vi är helt förenliga med dataskyddslagen så vi är dedikerade till att hålla din information skyddad. För ytterligare information, se vår integritetspolicy sida.

    Oroa dig inte, om du går till 'logga in' och väljer 'Glömt ditt lösenord?' så kan du ange din mejladress och så skickar vi instruktioner hur du återställer ditt lösenord.

    Om du inte längre vill motta vårat nyhetsbrev med exklusiva erbjudanden, kan du logga in till ditt konto

    och välja 'Mejl preferenser' för att göra denna ändringen.

    Beställningar

    Alla beställningar hos Babor är beroende på tillgänglighet. Vi vill att du ska enkelt beställa de produkter du vill ha, så vi försöker alltid att tala om i det fallet att en vara är slut i lager. I vissa fall kan det uppstå oväntade förseningar, i de fallen kommer vi kontakta dig angående detta.

    Det är enkelt att lägga en beställning hos oss. Logga in på ditt konto för att börja kika igenom våra produkter. När du har hittat produkten du vill ha, klicka på 'Köp nu'. Du kan sen antingen fortsätta shoppa, eller klicka på 'Visa varukorg' om du har allt du behöver; detta kommer då ge dig alternativet att gå vidare till kassan. Om du har din adress eller betalningsinformation tillagd på ditt konto kommer dessa automatiskt synas när du går vidare till kassan, vilket gör det snabbt och enkelt att slutföra ditt köp. Om inte så kommer du behöva manuellt lägga till dessa uppgifter. Vänligen dubbelkolla så alla uppgifter stämmer innan du slutför din order. Vi kommer skicka ett bekräftelsemejl så snart din order är påväg.

    Ja, klicka på 'Visa varukorg' ikonen i övre högra hörnet av hemidan så kan du se de varor som har lagts till. Använd + för att lägga till fler av dina favoriter, eller - om du har valt för många. Om du vill ta bort en produkt helt klicka på x.

    Vår kundtjänst finns alltid där för dig för att ge dig support och råd. Alla ordrar behöver beställas genom ditt onlinekonto men de hjälper dig mer än gärna med detta. Kontakta Kundtjänst genom 'Behöver du fortfarande hjälp?' nedan.

    Ja, du väljer din leveransadress i slutet av din beställning. Din order kommer automatiskt att lägga till din sparade adress men du kan välja att lägga till en ny genom att klicka på 'Lägg till en ny adress'.

    Vi skickar ett bekräftelsemejl så snart din order är påväg. Du kan också kolla statusen på ditt konto för att se statusen på din order eller spåra den. I vissa fall skickar vi ut dina varor separat om en eller flera produkter blir försenade.

    Genom ditt konto är det enkelt att hålla koll på statusen på alla dina ordrar. När du har loggat in kommer du se alla ordrar du har lagt hos oss. Välj den önskade ordern för att få all information du behöver. Vi skickar även ett bekräftelsemejl när din order är påväg.

    På ditt konto kan du se alla tidigare beställningar. Klicka på den ordern du önskar mer information om. Om ordern har skickats ut som spårbar kommer du kunna klicka dig vidare till spårningslänken. På bekräftelsemejlet när vi skickat ut din order kommer du även kunna se det beräknade leveransdatumet.

    Vad tråkigt att du vill avbryta din order. Om det är något vi kan göra för att hjälpa dig med din order som gör att du inte behöver avbryta den, kan du kontakta vår kundtjänst genom 'Behöver du fortfarande hjälp?'. Om du fortfarande vill avsluta din order, välj den order du önskar avsluta. Du kan sedan välja om du önskar avbryta endast vissa varor eller hela din order. Vi kommer skicka ett bekräftelsemejl inom en timme för att meddela dig om din order har avbrutits. Om det inte går att avbryta din order, är detta för att din order redan förberetts. Produkter som finns i lager försöker vi skicka ut så snabbt som möjligt för att undvika förseningar. Du kan i det fallet se vår returpolicy för att få hjälp med att returnera din order.

    När du har lagt en beställning kan vi tyvärr inte göra några ändringar.

    Om du vill försöka avbryta din order så du kan lägga en ny, behöver du logga in på ditt konto. Välj den order du önskar avbryta så kommer du se om det går att avbryta delar av eller hela din order. Vi kommer skicka ett bekräftelsemejl inom en timme om det går igenom. Vänligen lägg inte en ny beställning förens du fått det bekräftat att din order har avbrutits.

    Ingen fara vi förstår att detta kan hända; du kan försöka avbryta varan från din order genom ditt konto. Du behöver välja varan och sedan välja alternativet att avbryta den från din order. Vi kommer skicka ett bekräftelsemejl inom en timme om det går igenom. Om du inte kan avbryta varan kan du skicka den tillbaka till oss. Vi hänvisar dig till vår returpolicy för mer information angående detta.

    Målet är att alltid skicka våra leveranser på bästa möjliga sätt till våra kunder. Tyvärr sker det ibland att produkter skadas under leverans. Om din produkt blivit skadad ber vi om ursäkt för detta, och självklart löser vi det! Vänligen kontakta vår kundtjänst genom 'Behöver du fortfarande hjälp?' nedan. Vänligen behåll produkten då vi eventuellt kommer be om bilder på skadan, så vi kan se till att det inte kommer hända igen. Så fort vi har undersökt vad som kan ha hänt, kommer vi kontakta dig med en passande lösning via meddelande.

    Vi beklagar att du mottagit en defekt produkt. För att vi ska kunna hjälpa dig vidare med detta vänligen kontakta vår kundtjänst genom 'Behöver du fortfarande hjälp?' nedan. För att påskynda processen underlättar det om du kan förse oss med informationen nedan innan du kontaktar oss. Om du inte kan hitta informationen hjälper vi dig vidare när du kontaktar oss.

    1. 1. Ordernummer
    2. 2. Produktens namn
    3. 3. Berätta vilken defekt produkten har. Bifoga gärna en bild

    Vi kontaktar dig snarast möjligt via meddelande!

    Ibland skickas varor ut separat för att förhindra förseningar för resterande order. Det är därför möjligt att den saknade varan har skickats ut separat. Ditt bekräftelsemejl du mottog när din order skickades ut kommer visa vilka produkter som har skickats. Om den saknade varan inte är angiven där vänligen avvakta några dagar för leverans.

    Betalningar och rabatter

    Vi erbjuder flera betalningsmetoder för att göra det lättare för våra kunder att lägga en beställning. Du kan välja din föredragna betalningsmetod i kassan. Eftersom vi tar bedrägerier på stort allvar kommer du att behöva genomföra en validering och ett godkännande av oss och kortutgivaren. Vi gör detta för att säkerställa att våra kunder är säkra när de shoppar hos oss.

    Om du ser statusen 'Payment problem' på en eller flera ordrar betyder detta vi behöver kontrollera den betalningsinformationen du angett. Klicka på ordern så kommer du att se de olika alternativen för att lösa problemet . Innan du registrerar dina kortuppgifter behöver du se till att utgångsdatumet samt att den registrerade adressen för att mottaga fakturan är korrekt. Vi rekommenderar även att du kollar så du har tillräckligt med pengar på ditt kort.

    När du har lagt en order, kommer summan synas som ett reserverat belopp tills dess att vi skickat ut varorna till dig. Det reserverade beloppet bekräftar att ordern gått igenom.

    Om du vill lägga till ett nytt betalkort behöver du göra detta i kassan. Ditt nya betalkort kommer sparas när du har lagt din order. Detta betyder att när du lägger en order för dina skönhetsfavoriter nästa gång kommer det gå smidigare. Du kan hantera dina sparade betalningskort genom att klicka på 'Kontoinställningar' på ditt konto.

    Vi beklagar att din rabattkod inte fungerar, vänligen kontrollera att endast en rabattkod är registrerad, det går endast att använda en rabattkod åt gången. Vissa av våra produkter går ej att köpa med rabattkod. Om inte någon av dessa punkter enligt ovan stämmer överens för din specifika rabattkod, vänligen kontakta vår kundtjänst genom 'Behöver du fortfarande hjälp?' nedan så hjälper de dig gärna vidare.

    Vi beklagar att din rabattkod inte fungerar, vänligen kontrollera att endast en rabattkod är registrerad, det går endast att använda en rabattkod åt gången. Vissa av våra produkter går ej att köpa med rabattkod. Om inte någon av dessa punkter enligt ovan stämmer överens för din specifika rabattkod, vänligen kontakta vår kundtjänst genom 'Behöver du fortfarande hjälp?' nedan så hjälper de dig gärna vidare.

    Leverans

    Vi skickar ett bekräftelsemejl så fort din order är påväg, så du kan få mer information angående leveransdatumet. För ordrar som har skickats spårbart, kan du klicka på spårningslänken i ditt mejl eller på ditt konto för att se var din order är. Har du kollat efter en AVI i din brevlåda? Brevet kan ha lämnats på en säker plats, så som hos din granne eller hos ett ombud. Genom vår Leveranssida kan du se mer information och leveranstider.

    Alla leveransalternativ kan du se på vår leveranssida.
    Genom vår leveranssida kan du hitta mer information angående leveranstider samt kostnader.

    Oroa dig inte, om din order inte får plats i din brevlåda eller kräver att ordern signeras, kommer du få en AVI. Denna är från kuriren där du kan se mer information angående var ditt paket är och hur du hämtar ut det.

    Återbetalningar

    Vänligen se vår returpolicy för mer information.

    Du behöver ange anledningen till returen så de kan välja det rätta alternativet för dig. Vänligen se vår returpolicy för mer information.

    Vi strävar efter att alla våra kunder ska vara nöjda, så självklart kan du returnera ett köp du ångrat till oss. För att en retur skall kunna genomföras bör du kontakta oss senast 14 dagar efter att du mottagit din order, produkten ska vara oavänd och emballaget obrutet. För att göra returen så enkel som möjligt, vänligen kontakta vår kundtjänst genom 'Behöver du fortfarande hjälp?' nedan så hjälper de dig gärna vidare. Vänligen se vår retur policy för mer information.

    Så fort vi har mottagit din retur kommer den gå igenom vår returprocess och vi kommer uppdatera dig med information via mejl.

    Din återbetalning bör nå ditt konto inom 5 arbetsdagar efter att vi registrerat returen. Om du inte mottagit din återbetalning och det gått över 10 arbetsdagar kontakta vår kundtjänst via 'Behöver du fortfarande hjälp?' så hjälper de dig gärna vidare.

    Webbsidan

    Vi hänvisar dig till vår integritetspolicy sida.

    Information du har rätt att begära: information angående vilka uppgifter vi har om dig. För att få information angående detta kan du kontakta oss genom 'Behöver du fortfarande hjälp?' nedan.

    Om du önskar skriva till oss kan du se vår adress nedan, men vänligen notera att detta inte är adressen du kan returnera varor till. Om du behöver hjälp med att returnera en produkt, vänligen kontakta Kundtjänst så hjälper de dig vidare.


    Skriv till oss

    Babor Customer Service Department,
    1-2 The Stables
    Gadbrook Park
    Northwich
    CW9 7RA

    No matches were found. Please refine your search.

    Behöver du fortfarande hjälp?

    Inte tillgänglig

    livechatt